انواع روش های قرار دادن اکسل در پاورپوینت

 

اطلاعات اکسل را در پاورپوینت وارد کنید

اگر شما PowerPoint 2013 یا بعدا دارید، می توانید داده ها را از یک برگه ذخیره شده اکسل به ارائه پاورپوینت خود پیوند دهید. به این ترتیب، اگر داده ها در صفحه اکسل تغییر کند، می توانید به راحتی آن را در ارائه پاورپوینت خود به روز کنید.

 

پیوند کل یک صفحه Excel به پاورپوینت

  1. در پاورپوینت، در برگه Insert، روی Object کلیک کنید یا روی آن ضربه بزنید.

    انتخاب شی در برگه درج

  2. در کادر محاوره ای Insert Object، گزینه Create from file (از فایل ایجاد کنید) را انتخاب کنید.

    فایل فهرست جعبه محاوره ای

  3. روی زبانه Browse کلیک کنید، و در پنجره Browse، فایل اکسل با اطلاعاتی که شما می خواهید برای وارد کردن در پاورپوینت از آن استفاده کنید را پیدا کنید و  آن را وارد کنید.

  4. قبل از اینکه پنجره Insert Object را ببندید، Link را انتخاب کرده و OK را کلیک کنید.

    انتخاب پیوند برای قرار دادن یک فایل در پاورپوینت

    مهم: شیء مرتبط در ارائه شما تمام داده ها را از برگه فعال، بالای صفحه workbook اکسل مرتبط می کند. هنگامی که شما workbook اکسل را ذخیره می کنید، اطمینان حاصل کنید که برگه ای که در ارائه خود می خواهید، همان چیزی است که شما می بینید.

پیوند بخش داده ها در اکسل به پاورپوینت

  1. در اکسل، workbook ذخیره شده را با اطلاعاتی که می خواهید وارد کنید و به آن لینک کنید، باز کنید.

  2. روی قسمت داده ای که می خواهید پیوند را در PowerPoint بکشید، و در Home، روی زبانه Copy (کپی) کلیک کنید یا روی آن ضربه بزنید.

  3. در پاورپوینت، روی اسلاید کلیک کنید که در آن می خواهید داده های worksheet کپی شده را بچسبانید.

  4. در زبانه Home، روی فلش زیر Paste کلیک کنید و Paste Special را انتخاب کنید.

    نشان می دهد گزینه ویژه رب

  5. در جعبه Paste Special روی Paste link کلیک کنید و سپس در زیر As گزینه Microsoft Excel Worksheet Object را انتخاب نمایید. 

    نشانگر چسباندن فایل به عنوان تبادل لینک است

داده های اکسل (بدون پیوند) را در پاورپوینت کپی و بچسبانید

در این مورد، داده های اکسل به ارائه پاورپوینت شما پیوند نخواهد خورد. داده ها را از یک برگه اکسل کپی کنید و آن را در قالب خود قرار دهید. این برگه به ​​روز رسانی خودکار را برای پاورپوینت ارسال نمی کند.

  1. در اکسل، workbook را با داده هایی که می خواهید کپی کنید، باز کنید.

  2. بر روی منطقه ای از اطلاعاتی که می خواهید کپی کنید بکشید و در زبانه Home، روی Copy (کپی) کلیک کنید یا روی آن ضربه بزنید.

  3. در پاورپوینت، روی اسلایدی کلیک کنید که در آن می خواهید داده های برگه کپی شده را بچسبانید.

  4. در زبانه Home، در گروه Clipboard، روی فلش زیر Paste کلیک کنید.

  5. زیر گزینه Paste، یکی از موارد زیر را انتخاب کنید. اشاره گر ماوس را بر روی هر گزینه Paste حرکت دهید تا یک پیش نمایش از آنچه که می خواهید ظاهر شود.

    استفاده از سبک های مقصد

    استفاده از فرمت مقصد برای کپی کردن داده ها به عنوان یک جدول پاورپوینت، با استفاده از فرمت ارائه

    فرمت منبع را نگه دارید

    فرمت منبع را برای کپی کردن داده های اکسل به عنوان یک جدول پاورپوینت، با استفاده از فرمت worksheet

    قراردادن

    کپی کردن داده ها به عنوان اطلاعاتی که می تواند در اکسل ویرایش شود

    عکس

    تصویر برای کپی داده ها به عنوان یک تصویر است که نمی تواند در اکسل ویرایش شود

    فقط متن را نگه دارید

    فقط متن را نگه می دارد تا تمام داده ها را به عنوان یک جعبه متن کپی کنید

 

در ویدئو کوتاه آموزشی زیر نحوه قرار دادن اکسل در پاورپوینت را مشاهده می کنید.

 

قرار دادن اکسل در پاورپوینت، پاورپوینت برای آفیس 365  پاورپوینت 2019  پاورپوینت 2016  پاورپوینت 2013  بیشتر … 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code