مقایسه پاورپوینت و اسلایدهای Google

مقایسه پاورپوینت و اسلایدهای Google

مقایسه پاورپوینت و اسلایدهای Google |  نکات سریع و آموزش برای ارائه های خود

این آموزش به شما امکان می دهد نرم افزار مورد نظر خود را برای ارائه یا شخصی سازی الگو انتخاب کنید . آیا تاکنون فکر کرده اید که مزایای هر نرم افزار چیست؟ برای یافتن این موضوع مطالعه را ادامه دهید! 

محتوا

  1. پاورپوینت
  2. اسلایدهای Google
  3. جدول مقایسه

پاورپوینت

به عنوان یکی از برنامه های Microsoft Office ، از پاورپوینت برای ایجاد و کار بر روی ارائه های حرفه ای استفاده می شود. این ویژگی های اصلی آن است: 

  • استفاده آسان : پاورپوینت کاملاً بصری است و رابط کاربری آن مشابه سایر برنامه های Microsoft Office است. اگر عادت دارید با Word یا Excel کار کنید ، پس آشنایی با PowerPoint مشکلی نخواهد بود.
  • گزینه های مختلف شخصی سازی: به لطف قابلیت ویرایش تصویر ، نیازی به توسل به ویرایشگرهای گرافیکی نیست. می توانید تصاویر را برش دهید ، فیلترها و افکت ها را به آنها اضافه کنید ، روشنایی ، کنتراست ، اشباع و شفافیت آنها را تنظیم کنید بدون اینکه اصلاً ارائه خود را ببندید.
  • سازگار با فرمت های مختلف: پاورپوینت به شما امکان می دهد فرمت های مختلف فایل مانند اسناد .pdf ، فیلم های .mp4 و بسیاری از قالب های تصویری ، از جمله .gif ، .tif ، .png یا .jpg را وارد کنید و خروجی بگیرید.
  • سازگار با سایر برنامه های Microsoft Office: از آنجا که آنها به همان مجموعه اداری تعلق دارند ، می توانید ارائه خود را با نمودارهای صفحه گسترده اکسل یا جداول اسناد Word غنی سازی کنید.

تنها یک مورد اصلی در مورد استفاده از پاورپوینت وجود دارد: شما باید Microsoft Office را روی رایانه خود نصب کنید. 

به یاد داشته باشید ، اگر در مورد نحوه استفاده از پاورپوینت شک دارید ، ما بخشی به نام داریم که در آن آموزش های سریع می یابید که این و بسیاری دیگر از کارکردهای دیگر را توضیح می دهد. 
 

اسلایدهای Google

این برنامه ارائه را در G Suite یا صفحه حساب Google Drive خود پیدا خواهید کرد. برای دسترسی به اسلایدهای Google ، فقط به دستگاهی متصل به اینترنت نیاز دارید (حتی می توانید برنامه را در آن دستگاه نصب کنید و دسترسی آفلاین به شما اعطا کند). اینها اصلی ترین مزیت های این برنامه است: 

  • دسترسی آسان: با ذخیره سازی ارائه در ابر این امکان را می دهد که در هر زمان به آن دسترسی داشته باشید. دیگر نیازی به حمل یک دستگاه خارجی با پرونده خود ندارید. 
    تشویق کار گروهی: مانند سایر برنامه های G Suite ، چندین نفر می توانند به طور همزمان سند را ببینند و یا ویرایش کنند.
  • سازگار با سایر برنامه های Google: از آنجا که به همان شرکت تعلق دارند ، Google Slides از نمودارهای Google Sheets ، تصاویر از Google Photos و حتی محتوای چندرسانه ای از YouTube پشتیبانی می کند.
  • صرفه جویی در فوری خودکار: ارائه شما در ابر ذخیره می شود ، به این معنی که اسلایدهای Google هر بار که چیزی را تغییر دهید ، به طور خودکار ذخیره می شود. شما می توانید 100٪ مطمئن باشید که کار شما از بین نمی رود.

فقط یک مورد اصلی در مورد استفاده از اسلایدهای Google وجود دارد: شما باید یک حساب Gmail داشته باشید. با این حال ، ایجاد یکی کاملاً رایگان است و بیش از 2 دقیقه طول نمی کشد. 

در بخش آموزش ، ما آموزشهایی در مورد نحوه استفاده از اسلایدهای Google پیدا خواهید کرد ، فقط در صورت شک و تردید در مورد این برنامه ارائه. 
 

جدول مقایسه

برای خلاصه کردن ، در اینجا جدول مقایسه ای آورده شده است که می توانید در مورد تفاوت های بین پاورپوینت و اسلایدهای Google نگاهی بیندازید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *