آموزش نحوه افکت دادن به متن در فتوشاپ

 

دانلود آموزش نحوه افکت دادن به متن در فتوشاپ

 

در آموزش نحوه افکت دادن به متن در فتوشاپ ابتدا یک صفجه جدید (با زدن دکمه new در زبانه file) به منظور نوشتن در این صفحه با ابعاد دلخواه باز میکنیم. سپس با استفاده از ابزار تکست یک متن جدید بر روی صفحه ایجاد می کنیم. بعد از نوشتن متن با استفاده از ابزار move این متن را به وسط صفحه انتقال می دهیم.

برای وارد شدن به تنظیمات استایل در فتوشاپ تنها کافیه بر روی لایه متن دابل کلیک کنیم.

 

در نهایت تنظیمات سایه و روشن را در زبانه های مختلف آن با تغییر مقادیر آنها انجام می دهیم. که در ویدئو توضیح داده شده است.

 

 

آموزش استفاده از افکت متن در فتوشاپ آموزش افکت دادن به متن در فتوشاپ آموزش افکت متن در فتوشاپ آموزش افکت متن فتوشاپ آموزش افکت نوشته در فتوشاپ آموزش افکت های متن در فتوشاپ آموزش تایپ متن در فتوشاپ آموزش تنظیمات متن در فتوشاپ آموزش ساخت افکت متن با فتوشاپ آموزش ساخت افکت متن در فتوشاپ آموزش طراحی متن در فتوشاپ آموزش فتوشاپ ساخت افکت متن شن آموزش نوشتن متن در فتوشاپ CS6 آموزش ویرایش متن در فتوشاپ افكت متن در فتوشاپ افکت به متن در فتوشاپ افکت تکست در فتوشاپ افکت روی متن در فتوشاپ افکت متن با فتوشاپ افکت متن برای فتوشاپ افکت متن در فتوشاپ افکت متن فتوشاپ افکت های متن برای فتوشاپ افکت های متن در فتوشاپ تایپ متن در فتوشاپ تنظیم رنگ متن در فتوشاپ تنظیم متن در فتوشاپ تنظیمات متن در فتوشاپ تنظیمات متن در فتوشاپ CC تنظیمات متن فتوشاپ حرکت دادن متن در فتوشاپ حرکت متن در فتوشاپ روش ویرایش متن در فتوشاپ طراحی متن با فتوشاپ طراحی متن در فتوشاپ طراحی متن زیبا در فتوشاپ طریقه نوشتن متن در فتوشاپ متن در فتوشاپ نحوه تنظیم متن در فتوشاپ نحوه نوشتن متن در فتوشاپ نحوه ویرایش متن در فتوشاپ نوشتن متن زیبا در فتوشاپ ویرایش متن با فتوشاپ ویرایش متن در فتوشاپ ویرایش متن فتوشاپ ویرایش متن نوشته شده در فتوشاپ

 

این مطلب به چه میزان کاربردی است؟

0%

User Rating: 5 ( 1 votes)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *