کپی صفحات در پاورپوینت

 

در ویدئو کوتاه آموزشی زیر نحوه کپی صفحات در پاورپوینت را مشاهده می کنید.

دانلود ویدئو آموزشی

اسلایدهای خود را در پاورپوینت کپی کنید و بچسبانید

با کپی اسلاید در زمان و کار خود صرفه جویی کنید – کپی کردن اسلاید را یا از ارائه ای که در حال کار بر روی آن هستید و یا از ارائه جداگانه می توانید انجام دهید. هنگامی که شما یک یا چند اسلاید را از یک پاورپوینت به یک مکان دیگر در همان پاورپوینت یا یک پاورپوینت دیگر کپی می کنید، می توانید موضوعی را که می خواهید از اسلایدهای جدید انتخاب کنید.

برای این کار به روش زیر عمل کنید:

1. روی View کلیک کنید، سپس در گروه Presentation Views، روی Normal کلیک کنید. با انچام این کار کلیه اسلاید ها در سمت چپ تصویر ظاهر می گردد.

2. در ریز عکسها در سمت چپ روی اسلایدی که میخواهید کپی کنید کلیک کنید:

– برای انتخاب چند اسلاید متوالی، بر روی اسلاید اول کلیک کنید، SHIFT را فشار دهید، و سپس روی آخرین اسلاید که می خواهید کلیک کنید. همچنین شما می توانید بر روی اولین اسلاید کلیک کنید، SHIFT را فشار دهید و سپس دکمه CURSOR DOWN را فشار دهید تا شما به آخرین اسلاید دسترسی پیدا کنید.

– برای انتخاب چند اسلاید غیر متوالی، CTRL را فشار دهید، و سپس بر روی هر اسلاید که می خواهید کلیک کنید.

3. روی اسلاید انتخاب شده راست کلیک کنید، سپس روی کپی (Copy) کلیک کنید.

4. بر روی تصویر بند انگشتی که می خواهید اسلایدهای کپی شده خود را بعد از آن قرار دهید راست کلیک کنید، و در زیر Paste Options، یکی از موارد زیر را انجام دهید:

– برای انتخاب تم پاورپوینت مقصد، روی استفاده از تم مقصد (Use Destination Theme) کلیک کنید دکمه استفاده از تم مقصد . این اسلاید کپی شده را مطابق با تم مقصد سازگار می کند.

– برای حفظ تم ارائه که از آن کپی می کنید، روی Keep Source Formatting کلیک کنید دکمه Formatting منبع ذخیره . این بدان معنی است که اسلاید قالب اصلی خود را حفظ خواهد کرد و نه موضوع ارائه را.

دکمه Paste Options کجاست؟

هنگامی که یک اسلاید را در یک مکان جدید قرار می دهید، دکمه Options Paste به صورتدکمه گزینه Paste و به طور خودکار در نزدیکی کشویی جاگذاری شده در نمای Normal ظاهر می شود. همچنین می توانید از کلید میانبر CTRL + V برای چسباندن اسلاید استفاده کنید. در زیر اسلاید، یک برگه ای که به شما اجازه می دهد گزینه های قالب بندی را انتخاب کنید – استفاده از تم مقصد و نگه داشتن قالب بندی منبع.

شما می توانید Paste Options را با کلیک روی صفحه اصلی (Home) و سپس با کلیک بر روی فلش کوچک زیر Paste وارد کنید.

کپی صفحات در پاورپوینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *