تغییر سایز گروهی تصاویر در فتوشاپ

 

 

دانلود آموزش تغییر سایز گروهی تصاویر در فتوشاپ

به منظور تغییر سایز گروهی تصاویر در فتوشاپ از روش اکشن استفاده می شود در این روش ابتدا دو فولدر درست می کنیم که در یکی مربوط به تصاویر اورجینال و دیگری مربوط به تصاویر تغییر سایز یافته می باشد. تصاویر اورجینال را در فولدر اول قرار می دهیم. سپس پنجره اکشن را فعال می کنیم.

برای فعال کردن پنجره اکشن ابتدا از طریق گزینه window گزینه action را انتخاب می کنیم. و یا با زدن دکمه های Alt+F9 این پنجره را فعال می کنیم.

در مرحله دوم یکی از عکس های اورجینال را لود کرده سپس در پنجره اکشن با زدن نیو اکشن (new action) یک اسم برای اکشن انتخاب می کنیم. سپس گزینه ریکورد (record) را میزنیم تا از اینجا به بعد هر کاری که انجام می دهیم ثبت شود تا در نهایت که اکشن را فعال می کنیم این فعالیت ها تکرار گردند.

سپس گزینه image size را از طریق زبانه image انتخاب می کنیم.

سپس سایز عکس را در پنجره باز شده تغییر می دهیم و ok را می زنیم.

در مرحله بعد باید فیل save شود که این کار را نیز از طریق گزینه Save as انجام می دهیم. و مسیر را باید روی فولدر دوم تنظیم کنیم. و در نهایت روی زبانه فایل کلیک می کنیم و Close را می زنیم.

برای فعال کردن اکشن از طریق زبانه فایل گزینه automation و گزینه Batch این کار را انجام میدهیم.

 

تنظیمات این پنجره انجام می دهیم سپس بر روی Ok کلیک می کنیم، این کار باعث می شود کلیه تصاویر موجود در فولدر فایل های اورجینال تغییر سایز پیدا کنند و در فولدر دیگر ذخیره شوند..

 

 

اكشن در فتوشاپ چيست اکشن در فتوشاپ چیست اکشن فتوشاپ برای تغییر سایز عکس اکشن فتوشاپ چیست اکشن های فتوشاپ چیست تغيير سايز در فتوشاپ تغییر اندازه تصویر در فتوشاپ تغییر اندازه در فتوشاپ تغییر اندازه صفحه در فتوشاپ تغییر اندازه عکس با فتوشاپ تغییر اندازه عکس در فتوشاپ تغییر اندازه عکس در فتوشاپ بدون افت کیفیت تغییر اندازه عکس فتوشاپ تغییر اندازه فایل در فتوشاپ تغییر اندازه فتوشاپ تغییر اندازه لایه در فتوشاپ تغییر حجم عکس با فتوشاپ تغییر حجم عکس در فتوشاپ تغییر حجم فایل در فتوشاپ تغییر دادن سایز عکس در فتوشاپ تغییر سایز بدن در فتوشاپ تغییر سایز تصاویر در فتوشاپ تغییر سایز تصویر در فتوشاپ تغییر سایز در فتوشاپ تغییر سایز دستی عکس در فتوشاپ تغییر سایز صفحه در فتوشاپ تغییر سایز عکس با فتوشاپ تغییر سایز عکس در فتوشاپ تغییر سایز عکس در فتوشاپ CC تغییر سایز عکس در فتوشاپ CS6 تغییر سایز عکس در فتوشاپ بدون افت کیفیت تغییر سایز عکس فتوشاپ تغییر سایز فایل PSD تغییر سایز فایل در فتوشاپ تغییر سایز فایل فتوشاپ تغییر سایز فتوشاپ تغییر سایز کاغذ در فتوشاپ تغییر سایز گروهی در فتوشاپ تغییر سایز گروهی عکس در فتوشاپ تغییر سایز گروهی عکسها در فتوشاپ تغییر سایز گروهی فتوشاپ تغییر سایز لایه در فتوشاپ چگونگی تغییر سایز عکس در فتوشاپ سایزبندی در فتوشاپ سایزبندی فتوشاپ نحوه تغییر سایز لایه در فتوشاپ نحوه سایزبندی در فتوشاپ

 

این مطلب به چه میزان کاربردی است؟

0%

User Rating: 4.75 ( 2 votes)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *