داستان های Freepik: تصاویر عالی برای یک ارائه خلاق

داستان های Freepik: تصاویر عالی برای ارائه خلاق

داستان های Freepik: تصاویر عالی برای ارائه خلاق |  نکات سریع و آموزش برای ارائه های خود

با الهام و منابع کافی ، ارائه پاورپوینت یا Google Slides می تواند خلاق ترین عرصه اسلایدها باشد که مخاطبان شما تا به حال بدون توجه به موضوع مورد بحث قرار داده است. در این مقاله ، ما قصد داریم Stories by Freepik را معرفی کنیم ، یک پروژه جدید که در آن مفاهیم مصور برای تقویت بصری پیامی را که می خواهید منتقل کنید ، پیدا می کنید و کار خود را به یک تجربه به یاد ماندنی تبدیل می کنید.

محتوا

  1. مخاطبان خود را بشناسید و لحن مناسب را تنظیم کنید
  2. از تصاویری استفاده کنید که پیام شما را پشتیبانی می کنند
  3. سبک و رنگی را برای ارائه خود انتخاب کنید
  4. تصاویر خود را سفارشی کنید
  5. شامل انیمیشن های سفارشی

مخاطبان خود را بشناسید و لحن مناسب را تنظیم کنید

قبل از انتخاب منابع گرافیکی که قرار است در آن گنجانده شود ، باید اطمینان حاصل کنید که مخاطبان خود را می شناسید factors عواملی مانند سن ، شغل و محیط را در نظر بگیرید تا بتوانید ایده خوبی از لحن مورد استفاده برای ارائه خود داشته باشید. . به همین ترتیب ، شما باید مطمئن باشید که هدف شما چیست ، چه می خواهید منتقل شوید و چه واکنشی از مخاطبان خود انتظار دارید. 

به عنوان مثال ، اگر مخاطبان شما گروهی از دانش آموزان دبیرستان هستند ، می توانید از تصاویر گاه به گاه بیشتری استفاده کنید که ممکن است آنها را از بیشترین بازدید از صفحات خود (مانند سایت های شبکه های اجتماعی) تشخیص دهند تا توجه آنها را جلب کرده و آن را در حین ارائه حفظ کنند. 
 

از تصاویری استفاده کنید که پیام شما را پشتیبانی می کنند

منابع مناسب را برای برقراری ارتباط مفاهیم خود انتخاب کنید. برای این کار ، وقت خود را در صفحه مرور کنید یا از برچسب ها استفاده کنید. در اینجا مثالی از مفهوم ” رسانه اجتماعی ” آورده شده است.

مفهوم رسانه های اجتماعی در داستانها
مفهوم رسانه های اجتماعی

سبک و رنگی را برای ارائه خود انتخاب کنید

بسته به لحن صحبت شما باید سبکی را انتخاب کنید که متناسب با بهترین باشد. اطمینان حاصل کنید که همه تصاویر برای یکسان بودن ، به همان سبک مشترک هستند. بنابراین ، برای مثال ، اگر از تصاویر کارتونی استفاده می کنید ، اسلایدها باید مطابق با آن طراحی شوند. 

در Stories by Freepik ، 4 سبک مختلف را پیدا خواهید کرد. هرکدام نماینده یک “دوست” هستند که نسخه خاص خود را از داستان برای شما تعریف می کند. 

  • رفیکی : طرحی تمیز و مسطح و بدون عناصر هندسی. این متنوع ترین و با هر پروژه ای به خوبی پیش می رود.
  • Bro: یک طرح خطی و تخت با سبک کارتونی ، یکپارچهسازی با سیستمعامل. تصاویر خنده دار برای تقویت نمایش های گاه به گاه بیشتر.
  • آمیکو: طراحی ایزومتریک با حجم. این تصاویر چشم انداز جالب جدیدی به اسلایدها می دهد.
  • پانا: یک طراحی مسطح را با عناصر دست ساز ترکیب می کند. این سبک باعث می شود پیام شما تازه و مدرن شود.
چهار سبک مختلف در Stories
چهار سبک مختلف

همچنین باید در نظر داشته باشید که کدام رنگ برای پیام شما مناسب ترین است. در Stories by Freepik می توانید مستقیماً با استفاده از ویرایشگر آنلاین آن را تغییر دهید ، بنابراین نیازی به توسل به ویرایشگرهای گرافیکی نیست. این فوق العاده آسان است! 

تغییر رنگ در Stories
تغییر رنگ

تصاویر خود را سفارشی کنید

هنگامی که تصمیم گرفتید از تصاویر خود در ارائه های خود استفاده کنید ، اکنون می توانید پیش زمینه آنها را ویرایش کرده و هر لایه موردنیاز خود را مخفی کنید. 

  • سابقه و هدف : بسته به سبک انتخابی ، گزینه های مختلفی برای انتخاب وجود خواهید داشت: یک پس زمینه ساده ، یک پس زمینه دقیق یا اصلاً.
  • لایه ها : در اینجا می توانید لایه هایی را مشاهده کنید که تصویر از آنها تشکیل شده است. می توانید هر یک از آنها را فقط با یک کلیک مخفی کنید. اگر تصویر بیش از 4 لایه دارد ، برای دیدن لیست کامل ، روی “نمایش لایه های بیشتر” کلیک کنید.

بیایید نمونه ای از چگونگی سفارشی سازی یک تصویر با ویرایشگر آنلاین در Stories توسط Freepik را ببینید :

سفارشی کردن یک تصویر در Stories
سفارشی کردن یک تصویر

برای بارگیری تصویر ، روی “بارگیری PNG” (یا “بارگیری SVG”) کلیک کنید. سپس ، ارائه خود را باز کرده و تصویر را وارد کنید.

در حال بارگیری تصویر
در حال بارگیری تصویر

برای اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی درج تصاویر در سخنرانیهای خود ، لطفاً به آموزش ” نحوه درج ، برداشت یا ماسک تصاویر در اسلایدهای Google ” یا معادل پاورپوینت آن مراجعه کنید.

شامل انیمیشن های سفارشی

انیمیشن ها جلوه های بصری هستند که اسلایدها را جالب تر می کنند. آنها گفتار شما را تقویت می کنند ، و شما می توانید از آنها برای برجسته کردن عناصر مهم و جلب توجه مخاطبان خود به طور همزمان استفاده کنید. 

داستان های Freepik به شما امکان می دهد تا تصاویر را تحریک کنید — بار دیگر ویرایشگر آنلاین کلید اصلی در اینجاست. تصویری را که می خواهید انتخاب کنید و روی “تحریک کردن آن” کلیک کنید. پنل جدیدی خواهید دید که شامل گزینه های مختلف است. 

  • روی “تصادفی سازی” کلیک کنید برای تولید خودکار مجموعه ای از جلوه های تصادفی. برای خنثیسازی این ، فقط روی “تنظیم مجدد” کلیک کنید.
مجموعه ای از جلوه های تصادفی در Stories
مجموعه ای از جلوه های تصادفی
  • برای سفارشی سازی بیشتر انیمیشن ، لایه ای را که می خواهید آنرا تحریک کنید انتخاب کنید و سپس اثر مورد نظر را از لیست کلیک کنید. می توانید جلوه های مختلفی را به هر لایه جداگانه و همچنین مدت زمان و تاخیر در بین موارد دیگر اختصاص دهید. شما حتی می توانید افکت های حلقه اضافه کنید. اگر می خواهید پیش نمایش را مشاهده کنید ، روی دکمه پخش در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.
شخصی سازی انیمیشن در Stories
سفارشی سازی انیمیشن

پس از اعمال همه جلوه های مورد نیاز ، می توانید انیمیشن را به صورت GIF بارگیری کنید و سپس آن را به راحتی به نمایش های خود اضافه کنید.

اضافه کردن GIF به ارائه
اضافه کردن GIF به ارائه

همچنین می توانید آن را به عنوان یک پرونده .html یا .mp4 بارگیری کنید ، که می تواند برای انواع دیگر پروژه هایی مانند صفحات فرود مفید باشد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *