فرم اطلاعات در اکسل

 

فرم اطلاعات در اکسل اجازه می دهد تا شما بتوانید اضافه کردن، ویرایش و حذف رکورد (ردیف) را به راحتی انجام دهید. به خصوص هنگامی که شما ردیف گسترده ای دارید و می خواهید از پیمایش تکراری به راست و چپ اجتناب کنید، فرم داده می تواند مفید باشد.

 

دانلود فایل اکسل این آموزش data-form

 

1. فایل اکسل قابل دانلود را باز کنید.

2. فرمان فرم را به نوار ابزار دسترسی سریع اضافه کنید (نحوه اضافه کردن این ابزار را در اینجا ببینید).

3. روی فرم کلیک کنید.

4. از دکمه Find Prev و Find Next برای استفاده از یک رکورد (ردیف) به دیگری استفاده کنید.

توجه: از دکمه New یا Delete برای اضافه کردن یا حذف سوابق استفاده کنید. هنگامی که شما شروع به ویرایش یک رکورد می کنید، می توانید از دکمه Restore برای لغو تغییراتی که ایجاد می کنید استفاده کنید.

5. برای نمایش فقط سوابقی که معیارهای خاصی را نشان می دهند، روی دکمه معیارها کلیک کنید.

6. معیارها را وارد کنید و دکمه فرم را کلیک کنید.

7. اکنون، وقتی از دکمه Find Prev و Find Next استفاده می کنید، تنها سوابق را می بینید که این معیارها را برآورده می کند. در مثال ما فقط 13 را ثبت کنید.

توجه: برای ویرایش معیارها، دکمه معیارها را دوباره کلیک کنید. برای بستن فرم داده، روی دکمه Close کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *