ترفند لیست های سفارشی در اکسل

 

اگر شما یک لیست سفارشی را در اکسل ایجاد کنید، می توانید به راحتی محدوده خود را با فهرست خود از بخش ها، مشتریان، شهرها، شماره های کارت اعتباری و غیره پر کنید. این کار می تواند زمان را صرفه جویی و خطاها را کاهش دهد.

ابتدا، ما به یک نمونه از یک لیست ساخته شده که در زیر نشان داده شده است نگاهی خواهیم داشت.

1. Sun را به سلول B2 بنویسید.

2. سلول B2 را انتخاب کنید، روی گوشه پایین سمت راست سلول B2 کلیک کنید و آن را به سلول H2 بکشید.

چگونه اکسل این را می داند؟

3. در زبانه File، بر روی Options کلیک کنید.

4. در زبانه Advanced، به General بروید و روی Edit Custom Lists کلیک کنید.

در اینجا شما می توانید لیست های ساخته شده در ‘روز هفته’ را پیدا کنید. همچنین “لیست ماه های سال” را مشاهده کنید.

5. برای ایجاد لیست دلخواه خود، برخی از نوشته های لیست را تایپ کنید و روی افزودن کلیک کنید.

توجه: شما همچنین می توانید یک لیست از یک برگه وارد کنید.

6. روی OK کلیک کنید.

7. لندن را به سلول C2 بگذارید.

8. سلول C2 را انتخاب کنید، در گوشه پایین سمت راست سلول C2 را کلیک کنید و آن را به سلول C5 بکشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *